Tipy na zážitky v prodejně

Inspirace Wanzl EuroShop 2020

Máme pro vás pár horkých tipů i inspirativních ukázek, jak dodat zážitek do vaší prodejny nebo supermarketu. Podaří se vám zákazníky nejen zpomalit a převést pozornost na hodnotnější sortiment, ale hlavně dodat požitek z výběru a nákupu zboží.

A to je přesně ten trend, který stojí za to následovat.

Jako u vás v obyváku

Obchod se stává třetím důležitým místem mimo pracoviště a domov, kde se lidé setkávají a pravidelně tráví svůj čas. V centru pozornosti zde nestojí pouhé uspokojení základních potřeb, nýbrž nakupování je sociálním prožitkem. Nezbytností je nadstandardní řešení vnitřních prostor prodejny. Do designu obchodu se proto dnes dává hodně emocí. Přebírají se některé prvky  z hotelového i interiérového designu.

Tip: Doplňte koutek s vínem o pěknou sedačku se stolečkem a zajímavými svítidly a vytvoříte prostor, který navodí pocit obývacího pokoje. Zákazníci si můžou sednout a popřemýšlet, jaké víno opravdu chtějí koupit. Na stolečku může být vinný list z vinařství, který podrobněji a odborněji popisuje Vaši nabídka kvalitních vín. Tato exkluzivní prezentace vína vyrazí zákazníkům dech a rychle si na vyšší standard prodeje zvyknou.

Dekorativní předměty

Dekorativní předměty slouží jako zkratky k tomu, co chcete zákazníkům sdělit. Věci, které se s danou oblastí pojí, jednoduše vizuálně upozorní, že ve vaší prodejně věnujete hodně času a úsilí kvalitě a máte na srdci čerstvé i zdravé potraviny. Můžete samozřejmě vylepit prodejnu příslušnými hesly, ale vizuální zkratky toto dokáží rychleji a efektivněji.

Tip: Úsek masných produktů je obzvlášť citlivý na čerstvost. Na naší realizaci je vhodně postaven řeznický špalek, který je výrazně nasvícen. Grafika na stěnách evokuje respekt ke zvířatům. Text doplňuje celkovou myšlenku: „Porážka je nutností, ale vaření je umění.“ Historický obraz turu vpravo společně s fotkami starých receptů si zákazníci spojí s kvalitou a poctivostí našich předků.

Další tipy najdete ve fotogalerii:

  • V úseku pečiva visí dřevěné válečky na těsto.
  • V úseku ovoce a zeleniny jsou umístěny březové kmeny a na nich nabídka bylinek.
  •          V úseku lahůdek visí nad pultem nádobí. Mimochodem tento obslužný úsek je 2v1. Jednoduchým úkonem se dá předělat na samoobslužný pult a to ve chvíli, kdy opadne špička zákazníků.

Pokud budete chtít jít v tomto konceptu ještě o kousek dál, inovativní akce jako kuchařská show nebo gastronomické koncepty integrované do prodejny zvyšují atraktivitu obchodů a současně i loajalitu zákazníků. Ti se již nepovažují za zákazníky, ale za nedílnou součást příslušné komunity.  

 

 

 

Všechny tyto realizace vytvořil Wanzl pro svůj stánek na veletrhu EuroShop 2020.

Máte zájem o podobný koncept prodejny? Neváhejte nás kontaktovat. Vytvoříme pro vás kreativní design prodejny tak, aby se líbil vašim zákazníkům a přinášel vyšší tržby..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *